lollosplace

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Lovisa Hansson - 7 december 2012 22:25

                                                  
                                     HALLOJ

Det har snöat rätt mycket sen jag skrev senast men under nätterna har det försvunnit en del också så vi har inte så mycket snö på marken. det är tur om man inte vill bli mulad av en nia! jag har inte fått så många snöbollar på mig än som tur är... Jag fick på mig lite när jag väntade på bussen och när jag skulle gå till gympan. Jag har haft två prov denna veckan. Matte prov och ett SO-prov och gloser i Engelska men det räknas inte. Jag troro inte att det gick så bra på någon av dem.. På lucia så ska vi få lussebullar i skolan och jag älskar det!! Och på skolavslutningen ska folk uppträda och två i min klass ska sjunga det ska bli kul! Och ska vi få reda på våra betyg! Jag längtar och det ska bli så kul, om jag inte  får ett F   .... Men det gör nog inte så mycket för att jag vet att det har gått bra i rätt många ämnen!

 

                                                  
             HEJDÅ!!<3 


                                                  
                               

                                                  
                                     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards