lollosplace

Alla inlägg under juli 2012

Av Lovisa Hansson - 27 juli 2012 12:26

Hej!<3 Vet att jag inte typ skriver längre men igentligen vill jag det... Jaja nu är det sommarlov! Det har varit det rätt länge nu men det är inte förräns nu som det är sol varje dag! Jag är hos några vänner nu och badar, solar och myser. Jag har varit i göteborg nu för inte så längesen. Jag var där och tävlade i Världsungdumsspelen med min kompisar Sally, Mia, Hanna, Benjamin och Markus! Vi var där från fredag till måndag. Jag tävlade i höjd och i längd. Höjden gick bra men inte längden...jag slog personligt rekord från det gamla 1m25cm till 1m27cm! Men det var tufft motstånd. Vi var jätte många och de ville få bort så många som möjligt så snabbt som möjligt så de höjde 8cm första gången! Sen va vi på lisseberg och nu ihelgen va jag på Tivoli i Köpenhamn! Men jag tappade min mobil på små stenar så skärmen.. Men den funkar fortfarande, anars hade jag inte kunnat göra detta inlägget! Och nu efter sommarlovet så ska jag börja på en ny skola! Eftersom att det bara finns upp till 5:an på den skolan jag gick på innan så nu ska jag börja 6:an! Från att vara äldsta klassen tilla att vara den minsta... Men jag kom inte med alla jag ville komma i samma klass med.. Man delas upp i tre klasser. Jag kom i ett arbetslag som jag inte ville komma med men det bli r nog bra till slut. Och då börjar jag på samma skola som min syster går i. Men det kanske inte blir så kul men vi får se hejdå!<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards