lollosplace

Alla inlägg under november 2012

Av Lovisa Hansson - 15 november 2012 19:00

                                                                       
      Halloj!!♥

Idag var det "stoppdag" i skolan! Det är som elevens val fast en halv dag! Asså jag trodde att en stoppdag var en hel dag men det var bara en halv... Man kan välja emellan många olika saker. Jag fick fotokurs! jag fick mitt tredjeval. men nu i efterhand så är jag glad för det! Man får gå i typ 3 timmar runt i stan hur som hälst och fota och men kan ju stanna till på andra ställen också om man har tid! Sen ska men skicka en bild till vår lärare och så ska han göra en film av allas bilder. förra gången så skickade han in bilderna till tidningen! Kolla gärna i allehanda! Fast asså min bild blev inte så snygg, den blev ännu sämre när den kom in i tidningen... Denna bilden som jag tog denna gången var inte häller så jätte bra.. Men jag får skylla lite på kameran också för den är ju inte den finaste heller. Och sen ska man redigera bilden också. Elin sa att vi kunde görade på hennes data här hemma istället för det är lite bättre än skolans program. Så jag och elin ska redigara dom nu i helgen för då ska vi till lalandia i Danmark! Så jag håller på att packa och fixa lite nu! Vi åker i morgon efter skolan! Eller det är jag, Elin och Elins föräldrar som kommer åka efter skolan. Min syster och mina föräldrar kommer senare på kvällen. Jag ville åka tidigare för då får man ju bada mer!!  Jag kanske kommer blogga på lalandia.. Vi får se...                       hejdå!!☻          


Av Lovisa Hansson - 10 november 2012 19:24

                                                   
                         HALLOJ!!♥♥♥ 

Igår va elin hos mig och vi kollade på en video på youtube som va helt sjukt konstig! Eller rättaresagt så va hon som gjorde videon helt sjuk!! hon grät bara för att hon såg en trailer på braking dawn! Här är en länk till den http://www.youtube.com/watch?v=iGz9F1sQOPU hon är helt knäpp hon har stora problem!! Och sen åt Elin och jag pasta med en stark sås! Asså jag vet att det är ointressant men vi åt det så det är sant! Och det var rätt gott  

Och idag skypade jag med Elin i ca 2 och en halv timme! Och i slutet så kom Hanna också till elin och va med i "samtalet". De gjorde sig i ordning till en fest som dom skulle på. nu har jag precis ätit räker som smakade "skit" rent ut sagt! Men jag älskar räkor i vanliga fall!  Nu ska jag gå ner och kolla på "så mycket bättre" och följ Elins blogg!http://eliinsvenssons.bloggplatsen.se/ och Hannas bolgg http://hannathatsme.bloggplatsen.se/   HA DET BÄST!!♥  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards