lollosplace

Alla inlägg under mars 2013

Av Lovisa Hansson - 18 mars 2013 20:45


Hello!

Tänkte bara göra ett lite snabbt inlägg, och skriva vad som hände idag på min födelsedag! På morgonen fick jag en grön klocka (som vi ska lämna tillbaka) en bok, ett par vita örhängen, rocket mascaran och pengar! Jag fick jätte många "grattiskomentarer" på instagram, 32 stycken! sedan efter skolan så gick jag till farmor och så åt jag där men min familj och mina kusiners familj. Min farfar gickbort för ett årsedan idag, han dog på min födelse dag förra året så vi gick till hans grav och satte några fina blommor! men jag har haft en bra dag ändå förutom vädret för det är jätte kallt och det blåser skit mycket och det ska snöa i natt och bli 2-3dm snö så vi är berädda på att bussen ställs in! Och förresten så kan jag rekomendera mascaran för det blev väldigt fin på!!


Av Lovisa Hansson - 17 mars 2013 14:32


Hej alla!!  

idag är det den sista dagen i hela mitt liv som jag är tolv år för jag fyller tretton år imorgon! Det känns lite sorgligt att aldrig få vara tolv mer.. Men det ska bli kul att bli en tonåring!! Vi hade släktkalas för mig igår. Jag fick en bok, svarta örhängen, ölkorv och en skit snygg skinjacka som jag själv va med och köpte så jag visste att jag skulle få den och sen fick jag pengar. jag har inte fått något av mamma och pappa än, det får jag imorron och då önskar jag mig vita örhängrn och att få åka till Emporia och shoppa för pengarna som jag fick!!

ses!!  


Av Lovisa Hansson - 9 mars 2013 22:25

Halloj!!  

Idag var det final på melodifestivalen! Jag har inte haft någon speciell favorit bland finalisterna men jag tyckte de mesta låtarna var helt okej! Men en sak som jag stör mig på är att det verkar som om många röstar på t.ex Ulrik och Anton bara för att det är söta eller snygga eller har gjort bra låtar innan, de bryr sig inte så mycket om hur låten går nu eller hur bra dem sjunger just denna gången! jag tyckte att Ulrik var bra förra gången han var med, men bara för det så röstar jag inte på han nu (tyckte hans låt var tråkig). Jag gillade Antons låt för den hade bra melodi och refräng, det var lätt att sjunga med. Jag ville att antingen SeanBanan, Robin eller Anton skulle vinna! jag gillade Robins låt också för det var lätt och kul att sjunga med och inte för han är snygg (för jag tycker han är ful).  Allra hälst ville jag att SeanBanan skulle vinna sen kommer Anton och Robin på samma plats! Jag tyckte att eftersom vi vann förra året så behöver vi inte vinna detta året också (+ att det blir nog lite för dyrt). Och då vore det kul om SeanBanan var med i Eurovision detta året! För jag tyckte att framträdandet var roligt och bra, och låten var också det och även den var lätt och kul att sjunga med till! men jag är ändå glad för Robins skulla att han vann för det var en bra låt!

hejdå!!     

  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards