lollosplace

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lovisa Hansson - 3 augusti 2012 10:54

HEJ!Nu är jag hemma fr ån karlskrona (hasslö). Jag hade jätte kul med våra vänner som är där uppe ifrån! Vi badade i deras pool och jag shoppade jätte snygga kläder och vi fiskade jädda vi träffade våra gammla kompisar som vi lekte med när vi var små, och de kommer också där ifrån! Och jag fick smaka kroppkakor för första gången! Det vär rättså gott!Nu är jag iallafall hemma ochdet är rätt skönt faktiskt! För jag har varit hos farmor och hos mormor och morfar och i bedinge och jätte många ställen så jag har bara varit med min bästis Elin en gång på hela sommarlovet! Nu är det bara 17 dagar tills vi börjar skolan igen! Men jag och elin och några andra tjejer ska ses hälgen innan skolan! Det ska bli skit kul! Och jag och min andrra bästis ska också träffas någon dag nu, vi kommer ju inte ens gå på samma skola sen så då kanske vi inte träffas så mycket...:-( HEJDå! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards