lollosplace

Alla inlägg under februari 2013

lov

Av Lovisa Hansson - 16 februari 2013 10:50

Halloj!!

Nu är det lov och som tur e så är jag frisk nu! Vi har haft matteprov för ett tag sen och det var 88 uppgifter och om man hade 44 alltså hälften eller mindre så skulle man få hem ett mattehäfte som man skulle göra klart över lovet. Men jag hade 73 så jag klarde mig!! Under lovet har jag inte planerat att göra så mycket. Jag ska troligtvis sova över med Nellie  . Jag tillbringade min allahjärtansdag med Nellie också i stan och sen hade vi lite film mys! Och så ska jag nog vara hos farmor och kanske hos mormor och morfar under lovet och va med familj och vänner, mest ta det lungt!

hejdå!!


Av Lovisa Hansson - 8 februari 2013 17:57

Hej!!  

Imorse så kände jag mig inte så bra. Jag hade ont i hela kroppen typ och jag kände mig helt kass..   Men jag gick till skolan ändå, och det ångrade jag värkligen sen! Jag frös hela dagen i dag och jag hade ont i riktigt ont i huvudet mmen jag kkunde inte göa något åt det för sköterskan får inte ge ut tabletter (ipren) jag brukar ha själv men jag gav min sista till en kompis för ett tagsedan.. Sen mådde jag lite illa också!   men mina föräldrar jobbade så jag fick gå hela skoladagen ut. men när vi väl slutade så väntade jag på bussen i 40min! vi slutade 13:15 och jag kom hem ca kl 15:00! så jävla drygt men sen sov jag i en timme för jag va så trött! Jag har fortfarande ont i huvudet men jag har tagit 2 ipren! jag tog tempen också och jag hade feber!  

hejdå!  

 

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards