lollosplace

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lovisa Hansson - 19 oktober 2012 23:13

Hej! Idag va jag med Elin! Vi kollade på en film som hete ''Älska mig!'' som finns på youtube om man vill se den! Den var mycket bra, fast den kunde varit lite längre tycker jag! När jag kom hem så sa mamma att mitt skolfoto hade kommit! Men det var bara de enskillda! Men kattalogen kommer väl sen. Jag blev ganska bra, fast inte mitt hår! Jag gillade den mest i svart och vit! Det är typ bara jag och en tjej i 8:an som har fått dem! Och dom på ljungenskolan. Min kompis går där så jag vet det och hon blev jätte bra!! Jag har gått i skolan idag och varit med elin och nu på kvällen kollade jag på X - Factor och nu ska jag nog sova för klockan är snart halv 12 och pallar inte vara uppe! Hejdå!!<3

Av Lovisa Hansson - 19 oktober 2012 23:13

Hej! Idag va jag med Elin! Vi kollade på en film som hete ''Älska mig!'' som finns på youtube om man vill se den! Den var mycket bra, fast den kunde varit lite längre tycker jag! När jag kom hem så sa mamma att mitt skolfoto hade kommit! Men det var bara de enskillda! Men kattalogen kommer väl sen. Jag blev ganska bra, fast inte mitt hår! Jag gillade den mest i svart och vit! Det är typ bara jag och en tjej i 8:an som har fått dem! Och dom på ljungenskolan. Min kompis går där så jag vet det och hon blev jätte bra!! Jag har gått i skolan idag och varit med elin och nu på kvällen kollade jag på X - Factor och nu ska jag nog sova för klockan är snart halv 12 och pallar inte vara uppe! Hejdå!!<3

Av Lovisa Hansson - 3 oktober 2012 21:33

Hej! Jag har bestämt mig för att blogga minst 2 dagar i veckan! För asså jag vill blogga och jag har för det mesta tid, men jag glömmer att skriva! Jag hade tänkt typ att skriva på Onsdagar (som idag då) och Söndagar (kanske fredagar) men asså igentligen bara så ofta jag kan! Vi har tagit skolfoto nu förra veckan eller något, jag blev inte så bra... Jag kanske kan lägga upp en bild på mig! Vi tog från två vinklar och ingen blev riktigt bra... Klassfotot blev nog också konstigt (jag har inte sätt det än) vi stog intryckta i varandra! Asså min mage nuddade Nellys rygg och hon stog framför mig.. Man hade huvudet mot kamran och kroppen åt ett helt annat håll! Det ser nog helt sjukt ut!! På jungenskolan i hölviken går min kompis och hon blev jätte fin på sitt skolfoto (det enskillda). Dom fick sitta lite hur de ville de fick ha handen mot kinden och sånt. Vi fick inte alls bästämma själv!! Fotografen sa lixom till oss '' så sätt dig nu vinklad precis åt det hållet och så hakan upp! Lite till såja bra! Och så rak i ryggen och le du måste LE!!!!'' så störigt!! Idag och fram till typ måndag passar vi en hund som heter Lotta och hon är rätt söt! Jag vet inte vad det är för ras (det är jätte krångligt) men den är väldigt bra! För hon fäller inte och han som äger henne är alergisk iäntligen men Lotta är en sådan hund som funkar ändå kan man säga! Hon ser lte ut som en pudel, fast det är bara pälsen! Det ser ut lite som pudel eller lamm päls. Jaja hon är snäll iallafall! Hejdå!!<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards