lollosplace

Alla inlägg under november 2011

Av Lovisa Hansson - 22 november 2011 15:44

Hej  

Jag har fått en ny mobil och jag skulle skriva ett inlägg från den men de

gick inte så bra. Jag skrev hela inlägget men sen råkade jag radera alt så jag struntade i det sen.

I dag ska jag fixa en ny header och jag ska träna med Sally.

Det ska bli rättså kul det bror på vad vi ska gör jaja vi ses.

Hej då  

Av Lovisa Hansson - 17 november 2011 17:28

Hej  

I dag är det studjedag och jag har varig med Elin.

Och hon hjälpte mig med en sak till bloggen.

Det var en mp3 som man kan ha i sidan och så spelar den låtar som man lägger in.

Men i morgon är det skola igen och då ska vi ha matte prov, TRÅKIT!

hejdå  


Av Lovisa Hansson - 16 november 2011 20:37

                                                  
                             HALLO  

I dag var jag på friidrotts tävling.

Jag kom 3:a i höjdför jag hoppade 1 och 25 (1m.25cm.)

I kula gick det inte lika bra jag stötte 6m. 34cm.

Mitt reckord är 6m. 72cm.

Jag blev lite ledsen för jag trode jag skulle få brons i höjd men man fick ett kexchoklad.

Jag gillar inte det så jag gick hem innan man fick det.

Men när vi kom hem så fick jag ett japp av mamma istället.

det var jätte närvöst för pappa, mamma, linnea, farfar och johanna kollade på mig.

 I morgon är det studjedag för mig så jag kan ha sovmorgon!

Hej då  

Av Lovisa Hansson - 15 november 2011 13:55

Hej!

Jag har precis kommigt hem från skolan för jag mådde illa  

men när jag kom hem så tog jag en alvedon så det käns bätre nu.

jag hoppas att det går över helt för jag har träning i dag och det är tävling på onsdag

så jag vill gärna träna så att det går bra på tävlingen.

Jag ska tävla i höjd och kula. Man kunde vara med i läng också men det ville jag inte.

Hej då  



Av Lovisa Hansson - 14 november 2011 16:56

Hej och välkommen till mitt place  

Jag heter Lovisa men kallas Ludde/Lollo.

Mina bästisar heter Elin och Sallly och deras bloggar heter:

www.lifebyelin.bloggplatsen.se

www.sallyscorner.bloggplatsen.se

kolla gärna på dem!

Jag tänker skriva om lite som händer i skolan, hemma och

vad som händer på fritiden och så

hejdå vi ses♥

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards