lollosplace

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

shopping

Av Lovisa Hansson - 11 april 2013 21:13


$ hej

Nu i måndags så kom Elin och Hanna hem från London för de hade varit där i typ 4 dagar. Och så hade Elin köpt en body spray typ från Victoria´s Secret och två par rosa spets trosor. Och så har jag varit i stan med Emma och då köpte jag en jeans skorta och sen har jag varit i stan idag också och då köpe jag en grå och gul tröja på H&M och jag var på emporia på posklovet och då köpte jag tre par vårskor och ett två linnen ett med en flagga på och ett blått med krage. Och så köpte jag en Hollister T-shirt och en Hollister kofta. så nu har garderogen fylltspå lite!

hejdå!<3



(vet att bilden inte är så bra)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Hansson - 28 september 2013 15:00


$halloj$ Idag har jag spelat match i trelleborg. Vi är ungefär i mitten av serien och vi mötte ett lag som ligger näst högst upp i serien. Vi ledde hela tiden och vi spelade jätte bra min de sista minuterna så gjorde de att mål till så det blev 3 -...

Av Lovisa Hansson - 19 juni 2013 22:12

$hejsan$   Jag tänkte berätta lite om fotbollsmatchen som jag spelade i söndags. Vi spelade hemma match på vångavallen och vi mötte BK Vången. Det var den sista matchen innan uppehållet som vi har nu. (idag hade vi sista träningen) Det var en rolig...

Av Lovisa Hansson - 13 juni 2013 16:54

$hallå!$   Idag var vi som sagt på Dalabadet och det var skit tråkit! Det var verkligen en onödig dag för vi spelade kubb en gång och brännboll en gång och så grillade vi kycklinghamburgare (som vi åt igår på hälsodagen också). Och det regna så all...

Av Lovisa Hansson - 12 juni 2013 21:38


     $Hej!$   Idag hade vi en hälsodag i skolan och gjorde nyttig mat och vissa spelade fotboll och gick tipsrunda och sånt. Och i slutet så mötte åttorna lärarna i brännboll och lärarna var utklädda och jag har lagt ut bilder på dom på instagram j...

Av Lovisa Hansson - 19 maj 2013 17:28


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Playlist


Ovido - Quiz & Flashcards